top of page

HEMSTED

DE VRAAG

Waar veel maatpakkenwinkels op exclusiviteit inspelen, onderscheidt het Amsterdamse Hemsted zich juist door maatpakken voor iedereen beschikbaar te willen maken. Het uitstralen van toegankelijkheid en transparantie speelt hierbij een belangrijke rol. Op de oude website was de identiteit van het merk niet meer voelbaar. Ook ontbrak het aan samenhang tussen beeld en tekst. The Next Chapter Agency vormde het concept voor de nieuwe website, en schakelde Two Dots in voor het schrijven van de teksten.

​

​

HET WERK

  • Definiëren merkpersoonlijkheid

  • Keyword-onderzoek

  • Schrijven webteksten

​

​

ONZE AANPAK

Bij het definiëren van ‘wie of wat is Hemsted?’ kwamen sleutelwoorden als toegankelijk, persoonlijk, stijlvol en tijdloos naar voren. Hemsted richt zich niet op de hipsterman met baard, maar juist op de man die hulp nodig heeft en het soms lastig vindt om te slagen. Het keyword-onderzoek gaf ons een goed beeld van slimme zoekwoorden om te gebruiken in de copy, de navigatie en de meta-data. Om de pakkeneigenaar to-be op z’n gemak te stellen, nemen we hem mee in het proces. Hoe gaat een pak maken in z’n werk, hoe wordt de prijs bepaald en wat zijn de keuzemogelijkheden? Dit alles met een knipoog, want het aanschaffen van een nieuw maatpak moet leuk zijn! De meer ervaren pakkenkoper kan deze info gewoon skippen, zodat het niet gaat irriteren.

​

hemsted.nl

​

TWO_DOTS_GRAPHIC_RED.png
TWO_DOTS_GRAPHIC_DOT.png
bottom of page