top of page

LEKKER GEWERKT.

VOOR ONDER MEER:

Als social media- en contentspecialist a.i. druk met aansturen schrijvers, nieuwe volgers en CTR-rates van nieuwsbrieven. Gewerkt aan jaarlijkse merkcampagne, de productie van het blad De Kleur van Geld en branded content met platform hetkanWEL.

Als content creators brengen we het lot van mensen in nood en het werk van de organisatie onder de aandacht. Geschreven content, afgestemd op de verschillende kanalen en doelgroepen. 

Een nieuwe positionering, die inspeelt op het ‘Who’s with us!?’-gevoel, vroeg om krachtige teksten!

Een nieuwe positionering, die inspeelt op het ‘Who’s with us!?’-gevoel, vroeg om krachtige teksten!

Bloggen voor Pieter Pot: verpakkingsvrij, hoe duurzaam is dat? 

Een nieuwe positionering, die inspeelt op het ‘Who’s with us!?’-gevoel, vroeg om krachtige teksten!

Een nieuwe positionering, die inspeelt op het ‘Who’s with us!?’-gevoel, vroeg om krachtige teksten!

logo_voor_social (1).png

Voor Gemeente Amsterdam werkten we mee aan een gids om inwoners van de stad te enthousiasmeren aan de slag te gaan met het vergroenen van gevels.

Voor Gemeente Amsterdam werkten we mee aan een gids om inwoners van de stad te enthousiasmeren aan de slag te gaan met het vergroenen van gevels.

Een nieuwe positionering, die inspeelt op het ‘Who’s with us!?’-gevoel, vroeg om krachtige teksten!

Een nieuwe positionering, die inspeelt op het ‘Who’s with us!?’-gevoel, vroeg om krachtige teksten!

physee.png

Voor de Delftse scale-up Physee schreven we whitepapers over hoe smart technologie kantoren duurzamer maakt en zorgt voor meer productiviteit.

GA NAAR WHITEPAPERS

Voor Greenpeace hebben we in 2023 5 maanden interim de organische posts en advertenties gemodereerd op de social kanalen. 

Voor Greenpeace hebben we in 2023 5 maanden interim de organische posts en advertenties gemodereerd op de social kanalen. 

Voor het mooie merk Greenpeace hebben we in 2023 5 maanden lang op interim-basis de organische posts en advertenties gemodereerd op de social kanalen. Op activistische wijze onwaarheden weerleggen en het sentiment in een discussie sturen. Interessante opdracht!

Greenpeace-Nederland-300x49.png

Als eindredacteur van hét nieuwe Nederlandse babyblad zorgen we ervoor dat de artikelen van onze schrijvers foutloos en in dezelfde tone of voice in het magazine belanden. Te vinden bij duizenden verloskundigen in heel
Nederland.

Neem een (elektrische) fiets van de zaak! Voor Hellorider ontwikkelden we een eigen tone of voice.

Heerlijke en eerlijke smoothies. Two Dots ondersteunde innocent met campagne- en social mediateksten. 

wakibilogo2.jpg

Ruim een jaar hebben we ons vrijwillig ingezet voor de fantastische stichting en microkredietplatform Wakibi. We waren daar de spin in het web voor alle online content.

unumotors.png

Fabrikant van elektrische scooters in Berlijn. Wij helpen bij vertalingen en hertalingen voor de Nederlandse tak.  

Contentcreatie voor een van Neerlands bekendste merken. Artikelen over duurzaam reizen door Europa, een feest!

Als contentmarketeer a.i. de tijdelijke spin in het web. Samenwerken met brandmanager, social media-manager en CRM-manager, de in-house studio en externe bureaus. Schakel tussen strategie en content en bewaker van de tone of voice op alle kanalen.

Bij dit B-corp gecertificeerde bureau staat impact voorop. Wij helpen jaarlijks met het duurzaamheidsrapport
van T-Mobile.

Al 15 jaar zet dit bureau zich in voor goede merken. Wij hebben meegewerkt aan het aanscherpen van de teksten omtrent de werkwijze van HelderGroen.

bottom of page